Kurikulum
Pojem lze chápat zhruba ve třech významech. V užším slova smyslu označuje v pedagogice obsah školní výuky, jeho výběr a uspořádání a vztahuje se k projektování, tedy k přípravě výuky. V širším významu je kurikulum chápáno jako komplexní program vzdělávacích institucí. V podstatě odpovídá na otázky čemu učit, koho a jak učit. V českém prostředí se nejčastěji setkáme s použitím ve významu program nebo projekt výuky, tj. celek s definováním cílů, vymezením obsahu, metod a organizace výuky. V rámci celostátní přípravy vyučování se pak mluví o národním kurikulu, tj. obecném programu vzdělávání, který zajišťuje, že se vyučuje určitý nezbytný a společensky dohodnutý obsah vzdělávání.
Online obchod
Produkty a materiály vydávané Asociací pro filmovou a audiovizuální výchovu, z.s.
Podpořte nás
Zasazujeme se o rozvoj audiovizuální výchovy v České republice.
Certifikovaná metodika F/AV
Informace a podpora
Odebírejte NEWSLETTER
Výběr toho nejdůležitějšího jednou za měsíc.